Pages

Wednesday, 12 May 2010

Cian si Comel


Comel sungguh mereka ini,tapi sayang di sesetengah negara mereka ini dijadikan mkanan kegemaran,ni ada gambar-gambarnya




dan inilah juadahnya.....

9 comments:

Snoop said...

uit....
x selera nak makan mcm ni...
kesian pun ada....

sUfFeR8zInE said...

gaban nk mampos sape yg makan

uncle said...

huuuuu huuu memang kesiannnnnnn...dalam banyak2 benda boleh dimakan, kucing dan anjing dilantaknyer..

Alyssa Villamor said...

gelinye n sedih memikirkan ada yang sanggup wat cmtu kat makhluk ciptaan Allah yg comel2 ni! :(

Hami Asraff هامي أشرف ™ said...

Bangang betul manusia yang buat macam ni!

Nuraisyyah said...

kat negare mne ni rosli..?? hmmm kejam je..ayam+lembu+kambing dh bis ke..??hmmmm..:S

Adam said...

Ni klu ikut info korea dan china

~Sweet Darkness~ said...

OnO Stupid human! don't they have anything else to eat?? Dx
nk ngis je rs bler tgk gmbr2 ni. knpla kejam sgt dorg uh?? T^T

rizal jabai said...

sedih...rase cam nk sembelih je sape wat kje2 nh.huu

Related Posts with Thumbnails