Pages

Saturday 15 May 2010

Mr. Incredible Dalam Dunia Realiti




Salam kepada semua warga bloggers,hari nak kongsi 1 cerita best dgn korang semua,sudahkah korang menonton filem animasi The Incredibles? Ala filem yang cerita tentang kepoweran satu family ni,dari bapak sampai ke anak,dlm filem ni ada watak iaitu Mr. Incredible,dia kuat dan power.

Nak saya jadikan cerita di sebuah negara padang pasir sana,ada hamba Allah ni yang memiliki kekuatan lebih kurang macam Mr. Incredible ni,nama beliau ialah Sayed Abdullah, beliau ini telah menikah sebanyak 28 kali dan sanggup berhubungan suami isteri 15 kali dalam sehari. Beliau juga memiliki 35 orang anak.Itu kuat dari segi batin baru...Amacam..power kan.

Beliau juga dapat membengkokkan duit syiling hanya dengan meletakkannya di mata sahaja dan mampu mengoyak syiling dengan jari jemarinya.Kerana keperluan batinnya yang tinggi dan kasihankan isterinya beliau mempunyai 4 orang isteri. Katanya kekuatannya adalah pemberian dari Allah, menurut laporan perubatan kekuatan beliau setara dengan 260 tenaga kuda (hp) atau setara dengan kekuatan 30.000 orang laki-laki sehat.Kekuatan ini sungguh berbeza dengan kekuatan manusia biasa iaitu tidak sampai 1 tenaga kuda(hp) pun..

Lihat Video Temubualnya dibawah

4 comments:

akuvision said...

huhuhuh kuat tuuu

Mario said...

kuatnye dia...dia takde bagi ape2 petua ke weh...haha

buat popup komen weh...senang ckit nak komen2<===cadangan

uncle said...

mak oihhh power root tul pak arab ni... kasi lah petua ..dapat 2 kuasa kuda pun jadilah hahahah

Nur Fannun said...

ooo, kuatnya zahir & batin..mesti tak hal punya klu kena kemas & angkt barg klu msuk umah baru..

Related Posts with Thumbnails