Pages

Monday, 17 May 2010

Pokok-pokok Berwajah Unik

Jom kita lepak2 sambil tgk gambar-gambar pokok yang unik ni...

The Happy Tree


The Kissing Tree


 

The Finger Tree

 

Vagina Tree


Angry Tree



The Praying Tree



The NSFW Tree



The Lady Tree



The Dancing Tree


The Tree with the Boobs



haaaaa...macam mana,hahaha macam design pokok ada,banyak lagi pokok pelik2 ni tapi cukuplah sekadar nak lepak dan rehatkan minda jap kan..

11 comments:

MiSs TOrA said...

ajaibnye ciptaan illahi..
first time nengok pic2 kt atas tu
thanks share ye ;p

saya_arief said...

laz tu cun..hoho..

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

Lambang Kekuasaan ALLAH SWT

Lin Kreshk said...

tapi wa rasa sebahagian pokok tu gubahan manusia sendiri...

miss nina said...

macam2 kan?

FyZa said...

mak aiii...mcm2 jenis rupa pokok ada kan..subhanallah ciptaan Allah...tiada yg mustahil kan..=)

♥Atiqah♥ said...

waaa... menariknya.... pokok tu memang semulajadi jadi cmtu ke???

akuvision said...

Itulah adakah pokok tu semulajadi atau ....pernah melihat pokok yang berada dalam keadaan rukuk di laman Youtube dahulu

FarHa said...

ayyakkkk~~segan tgk gambo2 yg ade...

tp pada pendpt sy..org putih nih skedr nak menjatuhkan islam...kalo kitetgk dr sudut pndngn lain..rasenye tak de masalh..

sbb pic yg ketiga tu sy de terbc kat satu artikal org kristian...die mempersendakannnya...

hehe sory sekdr pndngn hehe

salam kenal dr sy

AesyaZealous said...

semulajadi ke nih? ade yg mcm ukir sendiri je.huhuh ;D

.s.o.f.i.a. said...

segan tengok gambar2 tu... tapi subhanallah.

Related Posts with Thumbnails